| 

Niedziela, 26 października 2025

|  |  |  |  
		|  | 
		Odpowiedz

| FuckinNinja Gość
 | 

Dodano: 2020-08-24 14:21:29

Dzień dobry drodzy forumowicze! 
 Jestem zupełnym laikiem w temacie, choć muzyka jest mi szalenie bliska, to niestety fundusze nie pozwalają na eskalowanie miłości.

Okazyjnie zakupię wzmacniacz NAD c372 i chciałbym do niego dokupić amplituner i 2 kolumny. I tutaj właśnie moja prośba, abyście wy, doświadczeni koleżanki i koledzy doradzili jakim sprzętem najlepiej się zainteresować.

Rozważam zakup na raty w przedziale 2000-3500 PLN. Ale jeśli ktoś z was ma do odsprzedania godny polecenia sprzęt, to i gotówkowy zakup wchodzi w grę.

Jeśli chodzi o akustykę pomieszczenia to niestety jest to raczej średniej wielkości pokój na planie prostokąta (5x3) w gierkowskim bloku, a największym problemem byłoby to, że sprzęt ustawiony byłby na ścianie dłuższej.

Za wszelkie porady, opinie i sugestie z góry bardzo dziękuję!

P.
 |  
							|  |  
							|  | 

|  

| FuckinNinja Gość
 | 

Dodano: 2020-08-24 14:59:17

Dzień dobry drodzy forumowicze! 
 Jestem zupełnym laikiem w temacie, choć muzyka jest mi szalenie bliska, to niestety fundusze nie pozwalają na eskalowanie miłości.

Okazyjnie zakupię wzmacniacz NAD c372 i chciałbym do niego dokupić amplituner i 2 kolumny. I tutaj właśnie moja prośba, abyście wy, doświadczeni koleżanki i koledzy doradzili jakim sprzętem najlepiej się zainteresować.

Rozważam zakup na raty w przedziale 2000-3500 PLN. Ale jeśli ktoś z was ma do odsprzedania godny polecenia sprzęt, to i gotówkowy zakup wchodzi w grę.

Jeśli chodzi o akustykę pomieszczenia to niestety jest to raczej średniej wielkości pokój na planie prostokąta (5x3) w gierkowskim bloku, a największym problemem byłoby to, że sprzęt ustawiony byłby na ścianie dłuższej.

Za wszelkie porady, opinie i sugestie z góry bardzo dziękuję!

P.

edit: nie amplituner, a odtwarzacz. |  
							|  |  
							|  | 

|  
		Odpowiedz
	 |  |  
		|  |  |  |  

|  |  |  |